Grindstone je vydavateľstvom nového veku – stavia na dlhoročných skúsenostiach z herného vývoja, pričom túto expertízu dopĺňa o rozhodovanie založené na dátach známe predovšetkým zo segmentu mobilných hier. Grindstone založil v roku 2015 veterán herného priemyslu – Peter Nagy s cieľom rozvíjať nové príležitosti pre vývojárov a vytvárať komerčne a kreatívne životaschopné výrobky, ktoré majú parametre konkurenčných titulov na celosvetových trhoch.
Grindstone koncept stavia na viacerých dôležitých piliéroch:
- partnerské štúdiá, ktoré podporuje s cieľom zvýšiť ich šance na komerčný úspech,
- lepšie hry ako produkty vývoja vďaka zieľaniu skúseností, odborných znalostí a know-how z odvetvia,
- PR v oblasti herného vývoja a podujatia podporujúce vybudovanie komplexného ekosystému,
- podpora vzdelávania na viacerých úrovniach,
- využitie EU fondov a vládnej podpory na rozvoj nových príležitostí.
Vízie a hodnoty spoločnosti Grindstone
„Veríme, že v hre je viac ako „len“ vybudovanie komerčne úspešného obchodného modelu. Sami seba vnímame na ceste k vytvoreniu rozmanitého ekosystému štúdií pre vývoj hier, vzdelávacích startupov, podujatí a mediálnych spoločností, ktoré sú zjednotené v oblasti hier – pre komunitu, pre hráčov. Začali sme na Slovensku, naše ambície však siahajú oveľa ďalej. Vieme, že to bude vyžadovať čas a úsilie, ale sme pripravení snívať o veľkých veciach, konať odvážne, pracovať usilovne a hrať férovo.“